Hoe kan ik mijn woordenboek beheren op een android toestel?

Op mijn galaxy s i9000 wordt een woord automatisch aan het woordenboek toegevoegd als ik het een keer getypet heb. Hierdoor worden er elke jeer woorden met typefouten aan het woordenboek toegevoegd, waardoor swypen ook geen goed optie meer is. Mijn vraag is of er een app of zoiets is waarmee je makkelijk woorden uit je woordenboek kan verwijderen of iets dat voorkomt dat woorden automatisch worden toegevoegd. Die laatste zou het beste antwoord zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Je kan ze in ieder geval wel verwijderen.
Op mijn HTC Legend kies ik dan: Instellingen > Taal en Toetsenbord > Touch input > Gebruikerswoordenboek.

Hier kan ik ze dan verwijderen.

Toegevoegd na 50 seconden:
Het kan zijn dat het op jouw telefoon anders is, omdat er bij mij nog HTC Sense op zit. Daardoor kan het dus anders zijn dan dat ik heb beschreven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
markeer het woord dat je wilt verwijderen, en druk op de swype toets.