Gaan mijn liedjes weg als ik mijn ipod synchroniseer met spotify?

Als je met iTunes je iPod synchroniseert, en bepaalde liedjes staan niet meer in je iTunes bibliotheek, dan gaan die liedjes weg van je iPod. Gebeurt dit ook als je je iPod synchroniseert met spotify?

Toegevoegd na 20 uur:
Okee. Ik heb mijn vraag eigenlijk verkeerd gesteld. Ik bedoelde niet synchroniseren kom ik nu achter. Ik bedoel zeg maar als ik er nieuwe liedjes opzet. Want als je dat in iTunes doet dan gaan de liedjes die niet in je bibliotheek staan automatisch van je ipod af.. Kan ik er met spotify gewoon liedjes bij zetten zonder dat de anderen verdwijnen of word je ipod daar ook automatisch eerst gesynchroniseerd voor dat er nieuwe liedjes op komen? Dat is volgensmij het geval bij iTunes?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Met synchroniseren gaan alle liedje van je ipod weg. Het is net alsof je je ipod opnieuw koopt ermee naar huis loopt en er liedjes opzet. Geen paniek. Op je itunes blijven de liedje wel staan dus als je hem op nieuw aansluit staan ze er weer opnieuw op. Dus je ipod moet je synchroniseren als hij raar doet dus zeg maar resetten. ik hoop dat ik je heb geholpen groetjes Miley
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met Spotify kun je gewoon muziek luisteren zonder dat je muziek verdwijnt, Gebruik het zelf ook.