Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb mijn iPad gejailbreakt kan ik hem nu wel updaten naar iOS 5? Of zien ze dan dat de iPad gejailbreakt is en wordt mijn iPad geblokkeerd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
754

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als je een gejailbreakte iPad update naar een nieuwe versie van iOS wordt de jailbreak verwijderd. Je iPad zal echter nooit worden geblokkeerd. Een jailbreak voor iOS 5 is echter ook mogelijk, maar dit is dan wel een zogenaamde tetterde jailbreak. Dit houdt in dat je je iPad bij elke herstart met de computer zal moeten verbinden om hem op te kunnen starten.

Toegevoegd na 2 minuten:
"tetterde" is een spelfout. het had "tethered" moeten zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad als je je Ipad probeert up te daten naar IOS 5 dan gooit Itunes de jailbreak eraf. Mijn ervaringen met Jailbreaken zijn niet al te best, mijn advies is dan ook om hem gewoon te herstellen en up te daten naar IOS 5.
Dit levert een stuk minder problemen op met het opletten van updates enzovoort.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou die geblokeerd raken? Jailbreak is legaal en gedoogd door apple. Maar als je via itunes update naar ios5 ben je de jailbreak kwijt! Dan moet je hem weer opnieuw jailbreaken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding