Kan je een Ipad updaten naar iOS4?

Ik weet namelijk niet wat dat is.. Als ik Skype-app wil downloaden staat er dat ik het moet updaten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Helaas is dat niet meer mogelijk omdat apple ios 4 niet meer de unieke handtekening geeft voor ios 4
Wel is het mogelijk om naar ios 5 te gaan. Mocht je een jailbreak hebben dan kan je alvast updaten er komt binnen kort een nieuwe jailbreak uit voor ipad 2 met ios 5
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens moet je hem dan jailbreaken en daarna downgrade naar io4 . Anders moet je ff op zoeken op Google