Hoe geluid van Samsung Galaxy S Plus?

Ik heb een Samsung Galaxy S Plus en mijn geluid staat op stil. Toch maakt de camera een geluid. Weet iemand hoe ik dat uit kan krijgen?

Toegevoegd na 7 uur:
Nog even een toevoeging, want mijn mediageluid staat ook uit. Het is dus echt alleen bij mijn camera zelf en niet bij iets anders.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk staat.je mediavolume aan. Dit zet je uit door naar je muziek te gaan en dan je volume knop uit te zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de instellingen van de camera in de cameramode ga je naar instellingen en dan naar meer instellingen. Daar kun je sluitergeluid uitschakelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste,

Dit kun je uitschakelen via Instellingen > Geluid > Volume.
Hier kun je "Systeemgeluid" helemaal naar links sliden. Hiervoor dien je het toestel wel even van de stille stand te halen.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl