ik ben op zoek naar een smartphone, ik zoek een model rond de 200 tot ongeveer 250 euro, ik ben een jongen van 16 jaar en vind camera belangrijk?

wie helpt mij?? Ik heb al een tijdje rondegekeken op internet en heb sony ericsson Xperia neo V, Sony xperia U of de LG optimus L5 in gedachten. Zouden jullie misschien de voordelen en de nadelen op een rijtje kunnen zetten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dan zou ik voor de xperia U gaan. Sony staat algemeen bekend haar goede camera telefoons. Lg wat minder. Je kan eens naar een winkel gaan en deze 2 vergelijken. Verder is de lg optimus l5 meer een design telefoon en zijn de specs dus minder als die van de xperia u (http://www.mobilesmspk.net/compare/sony-xperia-u/lg-optimus-l5) dit is vooral de resolutie van het beeldscherm en de processor (lg optimus l5 : single core 800 mhz en Sony xperia u : 1 ghz DUAL - CORE)

Conclusie: xperia u is beter in specs, en het design is aan jou wat je mooier vind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En voor de neo v: al een wat oudere telefoon van Sony (Ericsson) en dus wat minder features dan de xperia U. Ook heeft de neo v geen dual-core processor en de U wel, die zeker aan de raden is omdat het gewoon sneller werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vergeet dat de neo v een gpu heeft en de U niet. Dus de prestaties zullen niet erg verschillen. Verder snap ik niet wat je bedoelt met minder features aangezien de neo v android 4.0 krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of ga anders voor de optimus l7 deze is net 30 - 40 euro duurder, en heeft de beste specs van alle 3

Andere antwoorden (2)

Ik heb zelf de Sony Ericsson Xperia Arc S.
Deze telefoon maakt SUPER foto's, van 8 megapixel.
En deze foto's worden nog beter dankzij het Bravia Engine. De telefoon is ook erg snel en ik heb hem gekocht voor 307 euro, net iets buiten je budget, maar je krijgt er wel wat voor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb zelf de HTC Wildfire S, die heeft een 5MP camera en heb ik voor 200 euro gekocht op PDAwereld inclusief enkele accesoires.
http://www.pdawereld.nl/catalogus/htc/htc-wildfire-s/htc-wildfire-s-black-case-autolader-screenprotector/1547528/index.html