Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

gaat whatsapp geld kosten??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat heb ik ook gehoord, ik snap er ook niets van. Mij werd verteld dat je de app twee weken voor eindtijd moest verwijderen en opnieuw downloaden, dan kun je weer een tijdje gratis verder. Maar ik weet dat allemaal niet hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij op de iPhone betaal ik er eenmalig 79 cent voor en dat was het. Maar geloof dat ik deze vraag al 3 keer heb gezien op GV

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Nee. Het is gewoon gratis en dat blijft het ook. In de bron staat niks over het betalen.

Toegevoegd na 56 seconden:
Er staat op mijn telefoon in de app dat ik een bepaalde limiet heb dat ik het nog kan gebruiken. Ergens in 2014 ofzo, misschien dat je dan moet betalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, Whatsapp blijft gewoon gratis omdat ze via de bandbreedte van het internet gaat. Dus net zoals je onbeperkt e-mails kan sturen, kan je onbeperkt Whatsappen.

Het is niet zoals bij een SMS dat het via de telefoonverbinding van de provider gaat.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wel zijn er iedere keer een soort spamberichten in je WhatsApp die melden dat er binnenkort betaald moet worden. Dit wordt al zolang voor de grap rondgestuurd! Google maar eens op die tekst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, whatsapp gaat geen geld kosten. het blijft gewoon gratis. het kost alleen gewoon internet. je zult wel een blackberry hebben, daar sturen ze vaak BC's met een code erin, als je dat dan niet zou doorsturen, zou ping geld gaan kosten. dit is niet waar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tot zover ik het weet is Whatsapp alleen het eerste jaar gratis, daarna dient u deze te kopen.
U koopt hierbij niet de app, maar betaald alleen voor de dienst.

Of er inderdaad al reeds gebruikers zijn die al betalen voor deze dienst moet ik je het antwoordt schuldig blijven.
Ondanks dat ik zelf veel actief ben in de diverse Adroidfora heb ik nog niet gehoord dat er iemand al betalen moest voor deze dienst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding