Is de Samsung Star een goede mobiele telefoon?

Nee, wat raad je me dan aan?
met touchscreen? werkt dat wel goed? Of is er gauw vertraging?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zelf heb de voorganger hiervan gehad en heb hem na 2 maanden weggedaan omdat ik niet kan smssen met touchscreen. Maar je zal het toch moeten uitproberen voordat je weet of het wat is.
Nu heb ik de Nokia N95 8GB (geen touchscreen) en dat vind ik een hele fijne telefoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik heb een Samsung Star en ik ben zéér tevreden!
Ik zou geen andere willen!
Je bent zó gewend aan het touchscreen en het menu is heel duidelijk en voor het geld wat je ervoor betaald krijg je heel wat hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik raad je da t niet echt aan het is moeilijk om te gebruiken vind ik persoonlijk. als je nog nooit touchscreen hebt gebruikt zou ik je dat afraden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is maar één echte goede touchscreen telefoon, en dat is de Iphone....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou even wachten, want motorola komt het voorjaar met een regelrechte aanval op de iPhone. En deze laatste is binnenkort ook simlock vrij te krijgen in Nederland...