Nee, zowel het hebben als het gebruiken van blackmarket is niet illegaal.
Het is net als al die andere download sites.
Als je de gewone ( legale ) vrijgegeven apps download is er niets illegaals aan.

Ik heb de app zelf ook, en zo bijzonder is deze niet en bovendien is het een broeinest van spy en adware en meer van die kwalijke zooi.
En ben er dan ook zeer terughoudend mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dit is inderdaad illegaal.

Het downloaden en installeren van de app nog niet zo zeer, maar het download van de games/software die daarin beschikbaar zijn wel en dit is sowieso in Nederland verboden tevens ook voor eigen gebruik.