Wat is het verschil tussen dure en goedkope screenprotectors?

Je kan ze vinden voor een euro maar je hebt ze ook voor 25 euro, maar wat maakt nou het verschil in de prijs?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (4)

De kwaliteit natuurlijk! Iets wat goedkoper is is meestal van mindere kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zullen vast ook wel kwaliteitsverschillen zijn, maar het grootste verschil zit in de winst voor de verkoper.
Duurder is niet altijd beter.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je goed zoekt, vind je bepaalde accessoires van 15 euro ook voor 3 euro. denk idd dus gewoon de winst voor diegene
Niet veel.
Ik denk de pasvorm.

Ik heb ze namelijk beiden gehad.
Ik gebruik nu op mijn huidige toestel ééntje uit zo'n pakket van de action.
Daarvoor heb ik een screenprotector gehad van om en nabij de 30,- en ik moet zeggen dat dit gewoon een duurkoop was.
Let wel ik zeg duurkoop, geen miskoop.
Op een ander toestel had ik ook weer de goedkope variant.

Mijn bevindingen;

De duurdere versie had een betere pasvorm en was dus ook specifiek voor dat ene toestel bedoelt.

De goedkopere variant moest ik nog iets afknippen.

Daarnaast voelde de duurdere variant iets zachter ( flexibeler ) aan.

Maar qua kwaliteit maken ze elkander niets.

Nadat de toestellen werden afgedankt bleken dat van zowel de duurdere als de goedkope versie de schermen krasvrij
waren gebleven.

En ik ga er echt niet zuinig mee om.

Dus wat de prijs mischien uitmaakt zal dan wel de pasvorm zijn.
Maar voor een dergelijk prijsverschil pak ik de schaar wel.

Toegevoegd na 3 minuten:
Correctie, op mijn huidige toestel gebruik ik momenteel een screenprotector die meekwam in een (totaal) pakket.
Deze kwam dus samen met een autolader en een siliconen cover binnen.
Maar dit was ook maar iets van 11,- incl verzendkosten.
Mijn dochter heeft de actionversie..............
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt aan de kwaliteit, maar de goedkope protectors hoeven niet slecht te zijn, die werken ook gewoon goed want namelijk ik heb ook zelf een goedkope bij de xenos gehaald 3 screen protectors voor een 5je