Ik zoek een smartphone van rond de 200 euro welke is geshikt voor mij?

Hallo ik zoek een smartphone maar weet niet goed welke ik moet nemen.
Dit vind ik belangrijk:

*android (voor leuke apps enzo)
*navigatie
*rond de 200 euro
*makkelijk muziek kunnen luisteren en erop zetten (downloaden?)
*wifi
*internet (youtube, hotmail, facebook)
*whatsappen
*een goede camera is een pluspunt maar het hoeft niet.

Misschien zijn het een beetje veel eisen ik weet het niet.
Maar hebben jullie suggesties?

Toegevoegd na 14 minuten:
*het zou ook een pluspunt zijn als er een qwerty toetsenbord bij zit.

Toegevoegd na 4 uur:
Ik heb besloten een htc wildfire s te nemen. Ik ben heel blij met het advies en mijn buurvrouw bleek hem ook te hebben dus ik kon even kijken.

Toegevoegd na 21 uur:
Ik zit nu te twijfelen tussen een htc wildfire en een LG Optimus 2x. Ik kan uit deze telefoons kiezen http://www.gsmtopdeal.nl/toestel_overzicht/gemiddeld_bellen_internet/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (7)

Neusje van de zalm: HTC Wildfire S:

http://www.gsmarena.com/htc_wildfire_s-3777.php

Bij de Kijkshop 199 euro (prepaid)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik raad je de HTC Wildfire S aan, of de Samsung Galaxy Ace.

Allebei de toestellen beschikken over het Android-besturingssysteem.

Standaard is Google Navigation geïnstalleerd. Je kunt de kaarten van Google Navigation alleen niet offline opslaan; je hebt een internetverbinding nodig om de kaarten te kunnen raadplegen. Je kunt echter in de Play Store genoeg gratis en betaalde navigatie applicaties vinden die de kaarten wel offline kunnen opslaan.

Wat muziek betreft; er zijn inde Play Store verschillende applicaties te vinden waarmee je gratis muziek kunt downloaden.

De HTC Wildfire S kost €170 (MyCom/Dynabyte), de Samsung Galaxy Ace kost €164 (Modern.nl).

Allebei de toestellen beschikken over Wi-Fi, en door het Android-besturingssysteem is het ook mogelijk om Whats App te installeren.

De toestellen hebben allebei een 5MP camera, en geen fysiek Qwerty-toetsenbord, maar wel op het scherm (er zijn verschillende toetsenborden te downloaden vanuit de Play Store).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor 200 euro kun je hele knappe 2de hands top telefoons kopen, of minimale nieuwe. De Galaxy S3 staat er aan te komen, dus veel S2 bezitters zullen hun huidige telefoon willen dumpen.
Beter toestel dan alles wat je wordt aanbevolen, en met een beetje mazzel nog onder je budget ook.

Toegevoegd na 5 dagen:
Gefeliciteerd, je gaat nu 300 euro uitgeven en dat geeft je veel, heel veel meer ruimte om te kiezen. Voor 300 kun je zelfs een leuke [2de hands] iPhone aanschaffen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zullen wel weer mensen de neus ervoor ophalen, maar de Aldi heeft een nieuwe smartphone te koop.
Dit is de Wolfgang en hij kost € 179,00.

Weet alleen niet of hij al is uitverkocht. (ben bang van wel)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat de Sony Ericsson een perfecte telefoon voor u is! Het heeft een qwerty toetsenbord en is gewoon een top mobiel (heb hem zelf namelijk ook). je kan hem hier kopen voor 150 euro! http://www.prepaidstore.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sony Ericsson is een merk (er is dus geen "de" Sony Ericsson er zijn er tientallen), de link is niet naar een specifiek product. Hier heeft niemand wat aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Xperia mini pro
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry hoor! B
je hebt er zoveel je zou een keer op groene-inovatie.nl moeten kijken heb je hele goeie telefoons mijn vader heeft er daar een gekocht en is heel tevreden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De lg optimus 2X! Ik heb hem ook en hij is echt super snel omdat hij een 1ghz dual-core processor heeft. Ik heb de wildfire voor deze telefoon gehad, maar vond hem echt niks. Het scherm is echt klein en de telefoon is super traag. Verder heeft de 2x echt een super goede camera.

Eigenlijk springt de lg optimus 2x in alle punten eruit. Hij is gewoon veel beter dan de wildfire s daarom heb ik ook na de wildfire de 2x gekocht en ben er erg tevreden over.