Ik heb een samsung galaxy ace s5830 hoe zet ik de internetverbinding uit zodat ik alleen gebruik kan maken van wifi? en als er geen wifi is dan pech.

Ik wil dit om me prepaid te sparen, want elke keer is me prepaid op en ik doe dan niks. De telefoon laat ik op me nacht kastje liggen en dan denk ik dat er wifi bereik weg valt of zo en dan gaat de telefoon op 3 g en dan krijg ik weer een sms dat me prepaid te
Laag is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

stap 1: ga naar instellingen. stap 2: ga naar mobiele netwerken. stap 3: bovenaan staat als het goed is pakketgegevens gebruiken dat vink je af.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ga naar instellingen --> instellingen mobiel netwerk--> gegevensroaming uit. (ik heb wel android 4.0.3)