verloren foto's terug van galaxy SII ?

Heb op mijn Samsung Galaxy II een app gedownload van Infinity Foto Album om mijn foto's overzichtelijk in albums bij te houden. Al mijn foto's verplaats in 15 albums. (in totaal 558 foto's) en daarna wilde ik de foto's ook nog op mijn computer zetten als back-up maar alles, alles was opeens weg. In mijn standaard Foto galerij van de telefoon zijn ze ook weg en alle albums waar ze in stonden zijn leeg. Kan ik ze toch nog op een of andere manier terug toveren.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

waarschijnlijk als je je telefoon verbind met je computer dat je je foto's via je computer nog terug kunt vinden diep in de bestanden van je telefoon, anders is het echt pech, ik hoop dat het werkt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit ga ik zeker proberen. Bedankt voor de tip.

Andere antwoorden (1)

Leuk he, al die "handige" tooltjes.
Sluit je toestel aan op je computer en zorg dat er een verbinding onstaat.
Anders verwijder je je Sd kaartje en steek deze rechtstreeks in je computer d.m.v. een adapter.

Nu ga je via het menu start naar zoeken, zoeken naar bestanden of mappen.
Klik ( in windows 7 ) in het zoekvenster en klik op soort, afbeelding.
Met een beetje geluk tref je hier ook je afbeeldingen/foto's aan van je Galaxy.
Andere zoekoptie is om met de verkenner handmatig alle mappen doorzoeken naar de verloren afbeeldingen.
Dit kan ook goed met het programma Kies.