Kan de iPhone simkaart in de Samsung s3?

Ik denk erover om van de iPhone naar Samsung te gaan. Kan ik gewoon de simkaart van de iPhone in de Samsung doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waaron zou je dat uberhaupt doen??

Antwoorden (2)

Dat moet kunnen, als het om een iphone 4(s) gaat, moet je misschien een adapter hebben voor je mini naar normale simkaart. Verder moet de S3 niet gesimlocked zijn, of bij de zelfde telefoonprovider vandaan komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je sim zal vermoedelijk niet passen ( ik meende dat de iphone gekortwiekte simkaarten gebruikt ).
Maar is wel passend te maken.
Oude bankpas o.i.d. of een oude simkaart en deze dusdanig bewerken dat de micro sim er in past.
Stukje karton wil trouwens ook wel, zolang de sim maar contact maakt.
Een nettere oplossing is natuurlijk om bij je provider een nieuwe sim aan te vragen.