Wat is een goede smartphone, sowieso onder de 100 euro met wifi, camera en het liefst simlockvrij?

Hoeft niet per se simlock vrij te zijn maar is wel handig.
en het liefst rond de 60 euro ongeveer!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

SUper veel keus zou je niet hebben. Maar je kan het altijd proberen. Kijk bij Kijkshop. Bijvoorbeeld een Samsung Galaxy Voor 99,95. Simlock vrij is weinig voor een leuke prijs. Maar kijk eens op de link :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de aldi hadden ze een simlock vrije smartphone. Bij sommige heb ik ze nog in de winkel zien liggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan denk ik snel aan een 2e hands blackberry of een Nokia