Open WhatsApp -> Klik op de 'menu-knop' -> instellingen -> profiel -> klik op de afbeelding -> kies een foto uit je galerij of maak er een met je camera.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor het snelle antwoord. Groet.
Hou er wel rekening mee dat indien je een foto op je android hebt gezet. Dat i phone gebruikers die foto niet zien. (of niet altijd). -> Dus als je checked of je profiel foto er ook echt is, doe dat dan wel op een zelfde besturingssysteem telefoon (iphone-iphone, android-android).

En dat zij ook de optie hebben om een foto bij jou naam te zetten (wat wel heel toevallig dezelfde foto kan zijn).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Groet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hey een plus, thanks! :-)