Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een Samsung Galaxy S Plus. Kan ik een iPhone 4 kopen en het abonnement overzetten?

Ik ben totaal niet tevreden met de Galaxy S Plus die ik nu heb en aangezien mijn abonnement nog anderhalf jaar loopt, zou ik graag een iPhone 4 willen kopen. Zou ik de simkaart gewoon kunnen overzetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
850

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt vaak bij je provider een (gratis) microsim krijgen die in de iphone past. Ook kun je vaak in een telefoonwinkel je sim op maat laten knippen, of als je het aan durft, het zelf op maat knippen. Maar het laatste is af te raden en geheel op eigen risico. Wat betreft je abonnement veranderd er dan niets, alleen je sim moet worden aangepast.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een iPhone 4 gebruikt een microsim, de Samsung een gewone sim. Dat past dus niet. Er zijn wel speciale tangetjes te koop waarmee je de gewone sim op maat kunt knippen. Ook op internet zijn wel instructies te vinden hoe je dat kunt doen. Maar mogelijk kun je bij je provider gewoon een andere sim aanvragen.
(Lees meer...)
bamibal
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding