Waarom kan ik de facebook app op mijn iPhone 3gs niet meer horizontaal draaien ?

Op mijn iPhone 3gs kon ik voorheen de Facebook app gewoon draaien om zo makkelijker te kunnen typen,dit kan al een hele rijd niet meer en volgens zeggen zou FB dat zo ingesteld hebben om het allemaal sneller te laten werken,echter heeft een vriend van mij een sony Ericsson Experia play en bij hem kan de Facebook app wel gewoon gedraaid worden.
Ik vind het zwaar irritant dat de app niet meer draait.
Sinds kort draaien zelfs de filmpjes ook niet meer dus zit ik te kijken naar 1/3 van mn scherm wat maar gevuld word door het filmpje,heel klein dus....
Weet iemand hier een oplossing op of een idee waar dit door komt ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Dat kan helemaal niet meer op de FaceBook app. Ook niet op de iPhone 5 of 4S. Dat vind ik zelf ook erg vervelend
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel vervelend ja. Vooral met filmpjes etc