Hoe kan het dat me iPhone 4S opeens geen verbinding meer met wifi maakt?

Normaal is na het opstarten gelijk verbonden maar nu blijft er heel lang een cirkeltje naast me wifi.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je aan de binnenkant lopen sleutelen aan je iphone?

Antwoorden (2)

Dat is moeilijk te zeggen misschien dat er iemand met een onbeveiligde verbinding in de buurt is ?
Het rare is dat deze vaak de zaak willen overnemen omdat ze sneller toegang verlenen en dus staat je wifi wat te twijfelen tussen die en jouw verbinding
als dat het geval is zoek even uit wie het is en vraag hen de zaak te beveiligen
zo niet misschien dat een reboot van je modem/router helpt ?
Wellicht staat je browser ook op een pagina vast die niet wilde laden ?
reset dus ook even je browser of althans verwijder de laatste pagina waar hij op stond
wellicht heb je ook per ongeluk een ander verbinding van je lijst van vaste verbinding staan wellicht een treinreis gehad ? sta je misschien nog op die inlogpagina ?
verwijder desnoods alle verbindingen(geschiedenis) en reset je regulier verbinding weer
capthavoc
11 jaar geleden
Zet je wifi uit , dan weer aan ! Nee ! Zet je wifi bron uit , en weer . Nee telefoon helemaal uit . Sim code of puk code in de buurt , dan weer ja het wordt saai aan . Zo niet probeer op andere locatie dan weet je of het toestel kapot of de bron stiring heeft . Is het toestel nog in de garantie snel naar de winkel . Succes