Waarom zit er geen delete knop op het toetsenbord van telefoon en ipad?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de computers van mac zit ie ook niet
Erg vervelend.
jdjvanderwilt
een jaar geleden
Shift + backspace = delete

Antwoorden (1)

De ruimte op deze (virtuele) toetsenborden is beperkt. En omdat de delete-knop bijna hetzelfde doet als de backspace-knop, kun je de delete-knop prima missen. En dat scheelt weer ruimte.

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor de volledigheid: de delete-knop verwijdert tekst rechts van de cursor, de backspace-knop verwijdert tekst links van de cursor.
bamibal