Hoe kan je android applicaties ontwikkelen?

Hallo,

Hier ben ik al jaren geïnteresseerd in. Maar telkens als ik hier informatie opzoek krijg ik allemaal gedoe met sdk android versies en een virtual device en dat soort dingen zonder dat hier eerst uitleg over gegeven word.

Dit is me dus ook nog niet gelukt. Is er misschien iemand die weet hoe je een android applicatie moet maken? Ik doe zelf applicatie ontwikkeling op het MBO maar ik zou dit zelf graag al willen gaan doen.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groeten,

Roy

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik gebruik mit app inventor. Je hebt geen verstand van programeren nodig en het is erg betrouwbaar. Je kan met app inventor best veel,natuurlijk niet alles maar je kan er een basisapp ermee maken. Als je hulp ermee nodig hebt moet je even op youtube kijken daar staan veel filmpjes op

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is een website. Zoek maar bij google app inventor. Je hebt wel een gmail account nodig