Hoe zet je gratis boeken op een e-reader?

Kan je gratis (jeugd)boeken op een e-reader zetten? Zo ja, hoe? Want ik zit te twijfelen of ik een e-reader zal kopen, maar als ik voor alle boeken zou moeten betalen, doe ik het niet. Iemand ervaring met gratis (jeugd)boeken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

ga naar een download site zoals isohunt.com , typ het boek in wat je wilt hebben, download het, sluit je ereader aan, sleur&pleur en je bent klaar =) ja dat kan dus
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik heb geen evaring met ereaders.
Zelf heb ik een goedkope tablet gekocht en daarop kan je gewoon boeken gratis op downloaden.
ander voordeel is dat je er ook nog eens een spelletje op kan doen.
een ereader kost ook al snel €80,- en bij een tablet betaal je misschien 2 tientjes meer .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor €100 heb je toch een vrij matige tablet. Komt bij dat het scherm van een ereader en een tablet heel verschillend zijn. Die van een ereader is ervoor gemaakt om lange teksten van te lezen.
Jouw tablet zal ongetwijfeld draaien op Android.
Zet de app Aldiko erop, met deze app kun je e-pubs op je e-reader zetten.