wat met een kapot scherm van smartphone? hoe raak ik nog aan de bestanden die erop staan?

Toegevoegd na 29 minuten:
de samsung galaxy s2 werkt nog (start nog op) maar het scherm (touchscreen) is gebroken.
als ik hem aan de pc leg kan ik niet aan mijn bestanden aangezien de telefoon niet ontgrendeld is en omdat het scherm kapot is kan ik de telefoon niet ontgrendelen...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aansluiten op de pc?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.replacedirect.nl/reparatie/pda-gsm-gps-schermvervanging.html
Pieter2011
10 jaar geleden
Voor 148 euro wordt het display vernieuwd (klaar binnen een halfuur): http://phonedokter.nl/samsung-reparatie/samsung-galaxy-s2-reparatie-tarieven/

Antwoorden (2)

je kan naar een telecomreparateur gaan, die zetten er een nieuw display op (tegen betaling)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Normaal heeft je samsung galaxy s2 een klein geheugen kaartje. Als documenten daar op geslagen zijn kun jij je kaart uithalen en zo in je computer steken. Als ze op u gsm zijn opgeslagen zijn is er geen ander mogelijkheid dan moet je tegen betaling een nieuw scherm aanschaffen.