hoe kun je met een samsung galaxy s advance op whatsapp je (online) status verbergen?

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik bedoelde I.p.v. online status het laatst gezien om..... zodat anderen niet zien wanneer je voor het laatst online bent geweest.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
1.1K

Het beste antwoord

Dit is (nu nog) niet mogelijk met WhatsApp op een Android-apparaat. Deze optie is tot nu toe alleen beschikbaar op apparaten met iOS, zoals de iPhone. Er wordt een update voor de Android-applicatie verwacht waarin het mogelijk wordt om je 'laatst gezien'-status te verbergen.