als ik op mijn telefoon bij 'applicaties beheren' naar whatsapp ga, en ik druk op 'gegevens wissen' gaan dan alleen de berichten in de gesprekken weg?

als ik op mijn telefoon bij 'applicaties beheren' naar whatsapp ga, en ik druk op 'gegevens wissen' gaan dan alleen de berichten in de gesprekken weg, of gewoon alles(dus zit ik niet meer in groepen)?

mijn data is nu meer dan 60 MB en mijn mobiel raakt vol.
ik heb een samsung galaxy y

Toegevoegd na 22 uur:
,.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Dan gaat de hele applicatie whatsapp weg.
In WA kan je conversaties verwijderen door enkele seconden op een naam te drukken van iemand met wie je hebt gechat. Daarna krijg je de keuze: "Gesprek wissen".

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook is er in WA de functie "Alle gesprekken verwijderen" Die keuze staat onder opties.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kennelijk is 60 MB de grootte van WA zelf als alle gesprekken eraf zijn. 60 MB is op een moderne smartphone niet heel veel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb net op mijn eigen telefoon gekeken en die vraagt voor WA 22 mb terwijl daar veel contactpersonen en gesprekken in staan met fotootjes enzo. Misschien houdt hij nog ergrns foto.s vast onder Whatsapp?