Samsung s4 wachtwoord vergeten ook na 5 x invoeren geen wachtwoord vergeten knop, wat nu? Hard reset werkt niet...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

kan je het beste contact opnemen met samsung of langs gaan bij de winkel van je provider met een geldige id!

Tip: Bescherm je telefoon ik koop altijd mijn hoesjes bij tophoesje.nl, goedkoop en snel geleverd