Ondersteund de Nokia 225 ook Whatsapp?

Ik wil een simpele telefoon kopen om mee te nemen naar festivals of dagjes uit, zodat ik m'n Nokia Lumia 620 thuis kan laten. Ik ben van plan de Nokia 225 aan te schaffen, maar ik wil graag weten of deze ook Whatsapp ondersteund en sim-lock vrij is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
9.4K

Het beste antwoord

Nee, deze telefoon ondersteunt geen Whatsapp. De telefoon draait op NokiaOS en heeft wel Facebook en Twitter voorgeïnstalleerd, maar Whatsapp staat er niet op en kan ook niet geïnstalleerd worden.
bamibal
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jammer!
Weet je misschien een Nokia featurephone die wel Whatsapp ondersteund en het liefst ook 3G en wifi?
bamibal
9 jaar geleden
Hier kun je zien welke Nokia's ondersteund worden:
http://www.whatsapp.com/s40/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ga denk ik voor de Nokia 301. Iets duurder, maar met wat meer mogelijkheden.
Bedankt voor de informatie iig :)