ik ben mijn wachtwoord vergeten van mijn samsung galaxy ace plus heb meerdere malen geprobeerd maar hij vraagt niet om mijn gmail wat moet ik doen ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer eerst 3x 0 te doen. Als dat niet werkt, doe dan expres alle 3 de keren fout. Dan vraagt hij om je Puk code waarschijnlijk. Voer die in en als het goed is kan je nu weer op je mobiel. Dan gewoon naar de instellingen gaan en een nieuw wachtwoord maken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt maar ik heb het al

Antwoorden (1)

Je kunt een hard reset doen, daarna ben je wel al je huidige gegevens die buiten je Google account staan kwijt.

Een harde reset in de zin van een factory reset.
Zet je toestel uit.
Daarna druk je tegelijk de home ( de grote zwarte knop in het midden ) en de power button in tot dat hij aangaat,daarna laat je eerst de power button los en dan de homebutton, je krijgt nu een menu te zien.
In dit menu kan je scrollen met de volume knop.
Kies nu voor wipe data/factory reset en bevestig deze met home ( de grote zwarte knop ) daar moet je het nog één maal bevestigen, nu kun je het toestel rebooten.
Eventueel kun je ook je nog kiezen voor de optoe wipe cache partition.
En is hij weer klaar voor gebruik.