Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan je je WhatsApp account overzetten?

Mijn telefoon is kapot en ik had whatsapp erop gedownload. Ik krijg binnenkort een nieuwe telefoon, maar ik kan dan volgens mij niet met hetzelfde telefoonnummer whatsapp hebben op mijn nieuwe telefoon, omdat je maar op 1 apparaat whatsapp kunt hebben. En ik kan whatsapp niet op mijn oude telefoon verwijderen. Maar hoe kan ik dan alsnog met dat whatsapp account veder gaan op mijn nieuwe telefoon?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
669

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Whatsapp gebruikt je telefoonnummer normaal gezien als account. Zolang je je nummer behoudt, kan hij je oude berichten laden (vraagt hij automatisch als je whatsapp de eerste keer gebruikt)!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ohh dat is wel handig, wist ik niet, maar hij logt dus automatisch uit als ik whatsapp download met dat telefoonnummer op een ander toestel?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Normaal wel! het is volledig gelinkt aan je telefoonnummer dus als je oude telefoon gebruikt wordt door een andere nummer dat verliest whatsapp jou gegevens op die telefoon.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding