Mijn ipod touch reageert niet meer, hij geeft een wit scherm, wat nu?

Ik heb een Ipod touch 4G en heb hem een aantal maanden geleden het scherm laten vervangen, heb er een week plezier van gehad, en sindsdien krijg ik een wit scherm met paarse strepen (zie foto). Nou weet ik waar de ontgrengel knop zit(schuifje), en ik hoor wel het ontgrendelgeluid. Ik sloot hem zojuist aan op mijn PC, en toen kreeg ik een foutmelding op mijn PC (zie foto). Wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En heeft iemand hier nog een goeie tip voor? Om hem te maken??

Antwoorden (1)

Houdt de uitknop en de home knop ingedrukt tot het scherm zwart word als het scherm zwart is druk je de aan en uit knop een tijdje in dan zal als het goed is je ipod weer aan moeten gaan!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het scherm wordt dan inderdaad zwart, maar dan zet ik hem aan en komt weer het witte scherm....ik lees op google ook heel veel dat het een software probleem is...