Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Nieuw abonnement afsluiten mt nummerbehoud die over 2 maanden ingaat, kan je dan met je huidige abonnement/sim in nieuwe mobiel doen die ik al kreeg?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
616

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Wel als het een sim-lock vrij toestel betreft. Bij de meeste abonnementen krijg je simlock vrije toestellen wat wil zeggen dat de telefoon geschikt is voor elke provider met elk abonnement.
Dus 99% kans dat je oude abonnement op je nieuwe toestel gewoon te gebruiken is. Je kan dit gewoon proberen, heeft geen nadelige effecten op je telefoon.
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan ik dus op mijn nieuwe mobiel met mijn oude simkaart/huidige abonnement gebruik maken van mobiel internet en alle services die ik met mijn oude huidige abonnement ook had op mijn oude mobiel?
Thecis
9 jaar geleden
99% zeker van wel. Mocht je een blackberry hebben gehad en nu een Android of iOS hebben, kan je niet meer pingen (want dat is alleen van Blackberry), maar alle andere functionaliteiten (mobiel internet e.d.) behoud je gewoon. Bij het eerste inschakelen zal het nog niet direct werken, maar meestal krijg je binnen 5 a 10 minuten een aantal configuratie sms-jes of mms-jes waarna alles zal werken. Apps moet je wel opnieuw installeren.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding