Kan ik op een of andere manier mijn iPad 1 updaten met iOS7?

Of op een of andere manier apps erop zetten (of de oudere versie) die hoger dan iOS5.1 eisen? Ik heb deze tablet gekregen en vind het erg jammer dat ik sommige apps er niet op kan zetten. Als de verouderde versies van die apps op een of andere manier nog te krijgen zijn, hoe?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
9 jaar geleden
Kan niet

Het beste antwoord

Updaten naar IOS 7 of 8 gaat niet. Je zou m kunnen jailbreaken en dan oudere versies van apps via internet downloaden. Maar dat is bij apple ook niet super makkelijk. Suc6
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, ios 7 is alleen voor iPad 2 en hoger.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Was dit wel een bedoeling geweest via services die Apple niet goedkeurt dan zou de hardware van je iPad dat niet aankunnen en alles crashen...