Hoe Reset ik mijn samsung via de computer?

Ik heb een Samsung telefoon waarvan ik het patroon ben vergeten, de google account kwijt ben en niet meer weet hoe ik hem moet terug krijgen, en de volume knop naar boven doet het niet meer dus ik kan de telefoon niet zo resetten. Ik geloof dat ik hem nog via de computer kan resetten met een usb kabel, maar weet niet hoe.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
9.3K

Antwoorden (2)

Ik heb dat ook eens een keer gehad en toen had ik naar mijn mobiel provider gebeld en na een paar van hun tips deed ie het weer goed, maar welke tips, da ben ik vergeten ;).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik zou google apparaatbeheer gebruiken die kan je mobiel resetten (dit kan alleen als je je mobiel met google heb gekoppeld) bij de bron heb ik een link gezet en daar word uitgelegd hoe je dit moet doen succes!