Ik krijg de PlayStation Store niet meer geopend op mijn PSVita. Heeft iemand een oplossing?

Hoi,
Sinds de PSVita systeem update 3.30 doet bij mij de PS-store het niet meer. Ik krijg heel de tijd de melding *Verbinding met de server is verbroken*
Weet iemand hier een oplossing voor?
Ben al meerdere keren naar de helpdesk gegaan, maar die negeren al mijn berichten.

Kan iemand me verder helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb niet veel verstand van Playstations, maar ik vond de volgende oplossing op een forum: Wis de Playstation Store en download hem daarna opnieuw.