Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn zwarte beeld van de iphone geeft licht, maar hij wil niet meer aan, wat kan ik doen dat hij wel weer aan gaat? Verbinden aan itunes wil ook niet

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
631

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

misschien proberen om in de oplader te doen voor een kwartiertje, en anders het kaartje eruit halen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En dan? Wat moet hij/zij dan met het kaartje doen?? Wat gebeurt er dan als je het kaartje eruit haalt??
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Welk kaartje bedoel je?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Simkaartje bedoelt hij...maar dat heeft nog nooit iets opgelost...
Houd beide home en powerbutton voor 20 a 30 seconden ingedrukt. Dit is de eerste stage voor een DFU boot(maar die gaan we niet doen), als het scherm weer donker wordt gelijk beide knoppen los. En start de iPhone weer met de powerbutton.

Toegevoegd na 1 minuut:
Donker als in achtertgrondverlichting uit. Maar het kan ook zijn dat het apple logo meteen verschijnt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Home knop en uit/aan knop indrukken voor een tijdje. En als dat niet lukt, wachten tot dat de batterij leeg is en dan opnieuw aansluiten aan de oplader
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat je scherm kapot is en er eventueel meer schade is. Heb je je telefoon onlangs laten vallen o.i.d? Ik heb nog wel goede ervaring met meerdere telefoon reparatie bedrijven, laat even weten als je wilt weten waar je heen wilt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding