Kan je een Samsung Galaxy S4 op laden via de pc?

Ik heb een usb kabel naar de pc lopen en mijn batterij icoontje op de mobiel geeft aan dat hij geladen wordt. Maar na een half uur lijkt er niks te zijn gebeurd.
Hetzelfde in de auto met zo'n verloop plug voor in de aansteker.
Hij moet dan toch gewoon laden? Of moet dat echt alleen via een lader?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (3)

Normaal kan het via de computer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja normaal kan dat als je met zon draadje je gsm verbind met de computer dan komt er vanboven bij de meldingen normaal wat je wilt ofdat je hem alleen wil opladen of als je er ook liedjes ofzo op wil zetten! Succes! xx Yentl
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niet alle USB to micro USB kabels zijn geschikt. Gebruik je het officiële kabeltje?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee nee kabel van de Action. Hij werkt wel op de pc zag ik, maar heeeel langzaam. In de auto doet hij het niet...
Als hij zegt dat hij laadt, dan laadt hij - elke telefoon kun je op meerdere manieren opladen. Volgens mij is er eerder iets mis met je telefoon. Heb je hem al eens opnieuws opgestart?