Wat is snapchat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bamibal
9 jaar geleden
Vreemd, bij mij doet Google het nog gewoon.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is een waardevolle reactie.

Antwoorden (3)

"Snapchat is een toepassing voor het delen van foto's en video's die gebruikt kan worden op smartphones met iOS of Android. Ze werd ontwikkeld door studenten van de Stanford-universiteit in Californië.

Het bijzondere van de toepassing is dat de doorgezonden media slechts tijdelijk zichtbaar zijn bij de ontvangers, dit gaat van één tot tien seconden. Daarna verdwijnen de bestanden van de servers van Snapchat. Gebruikers kunnen echter gemakkelijk het beeld downloaden door een schermafbeelding te maken. Als de ontvanger een screenshot maakt ontvangt de verzender daar echter bericht van.

Snapchat wordt veel gebruikt voor het maken van selfies."

Zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Snapchat
9 jaar geleden
Snapchat is een toepassing voor het delen van foto's en video's die gebruikt kan worden op smartphones met iOS of Android.
9 jaar geleden
Dit is een app voor jongere mensen. Je maakt een foto. Je kan kiezen naar wie je dit doorstuurt. Je kan je foto bewerken met effecten en andere dingen. Het is net zoiets als insta alleen is dit voor niet zulke serieuze foto's omdat je foto maar een paar seconden te zien is. Dit kan je uiteraard ook zelf instellen.