Wat is er met mij iphone ik kan niet meer bellen en smsen? hij is in het water gevallen, alle rest werkt nog

Hoe kan ik hem maken ? of hoeveel kost het?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou zeggen even bij de verzekering melden, krijg je misschien nog de dagwaarde terug en dan maar een nieuwe kopen of zo.

Antwoorden (4)

Hoezo: "wat is er met mijn IPhone?"
Je zegt net dat je hem in het water hebt laten vallen. Gevoelige electronica kan daar niet tegen zoals je gemerkt hebt. De vraag of hij nog te maken is; dit is zeer twijfelachtig en kan alleen door een deskundige beantwoord worden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In antwoorden op vragen op deze website van mensen van wie de mobiele telefoon ook nat was geworden, wordt geadviseerd de telefoon te laten drogen in een bak rijst. Doe dat zo lang mogelijk, bijvoorbeeld 24 uur. De droge rijst neemt dan het vocht op en misschien wordt zo het probleem opgelost. Anders is het enige advies de telefoon te laten controleren (en zonodig te laten repareren) door een professional.
9 jaar geleden
Als hij in het water is gevallen had je hem sowieso niet meer aan moeten zetten. Je moet hem zoveel als mogelijk demonteren en hem gedurende lange tijd in een bak met rijst doen dat trekt het vocht er uit.

Door dat je hem nu aanzet richt je schade aan die mogelijk onherstelbaar word en je de iPhone straks weg kunt gooien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dan leest hij waarschijnlijk je sim-kaart niet meer, of er is iets met je telefoon of met je simkaart. even laten checken mischien?