Kun je met de app "MyOrder" betalen met je smartphone?

Ik lees toevallig op internet dat het mogelijk is om met je smartphone te betalen als je de functie NFC hebt aanstaan. Met deze functie tik je aan de zeikand van de pinautomaat aan waar door je betaald. Is dit dan ook mogelijk met de "MyOrder" app? En zo ja hoe werkt dit dan precies? Alvast bedankt.

Extra informatie:
Smartphone: Samsung Galaxy S5.
Bank: Rabobank.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt inderdaad met de MyOrder app betalen met je je smartphone.

Betalen doe je vanuit je MyOrder Wallet. Deze vind je in de MyOrder app. Door een koppeling met je bankrekening kun je zelf instellen welk bedrag je per week naar je mobiele portemonnee wilt overmaken. Daarnaast kun je de betaalmethoden iDEAL, CreditCard en PayPal koppelen aan je wallet. Vervolgens kun je aan de kassa betalen met je NFC-betaalsleutel of vanaf het scherm vanuit de MyOrder app.

Betalen aan de kassa
Door een NFC betaalsticker op je telefoon te plakken maak je van jouw telefoon een mobiele portemonnee. Met de sticker reken je eenvoudig af in het bedrijfsrestaurant, bij het koffieautomaat of in je sportkantine. Gewoon door je betaalsleutel tegen de betaalterminal aan te tappen. Een snelle manier van betalen waar geen pincode voor nodig is.

Met MyOrder kun je dus makkelijk, snel en veilig betalen met je mobiele telefoons. MyOrder is een onderdeel van de Rabobank en te gebruiken met iedere Nederlandse Bank en met iedere Smartphone.