hoe zet ik gegevens van me oude galaxy ace naar mijn nieuwe samsung galaxy s4?

hoe zet ik mijn gegevens van de samsung galaxy ace over naar de samsung galaxy s4? heb sinds een paar dagen de samsung galaxy s4 gekocht, mijn google account staat ingelogd op beide telefoons, mijn vorige provider was vodafone op de s4 heb ik lebara met nummerbehoud (wordt dinsdag over gezet), heb geen whatsapp op de s4 & mijn media kaart zit in de ace.
iemand enig idee wat ik moet doen? heb al geprobeerd een back up te maken op de computer maar die geeft aan dat ik een cd moet plaatsen, had ik gedaan maar bleef steeds de melding herhalen...
bvd

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Met de Helium - App Sync and Backup kan je heel veel en makkelijk apps en data overzetten...

"Helium is een zeer uitgebreide back-up tool voor Android waar je van alle apps, games en andere data een kopie kunt bewaren. Indien gewenst kan dit in de cloud zodat dit ook op andere toestellen makkelijk terug te halen is. Bij het gebruik van Helium is in eerste instantie wel een PC vereist."

http://androidworld.nl/android-apps/tools/helium-app-sync-and-backup.html