Al 4de keer gsm afgegeven voor herstelling, recht op nieuw toestel?

garantie Smartphone Samsung Note 3 Vandenborre?

Hallo iedereen,
Ik heb een smartphone Note 3 twv 700 euro eind vorige jaar bij Vandenborre gekocht.
2 maanden geleden begon die allerlei problemen te krijgen ( o.a met ontvangst, freezing…).
Ik heb die nu in 2 maanden al 4de keer afgegeven voor herstelling. Wat ook vreemd is, is dat ze op een van de herstellingsrapporten geschreven hebben dat ze de moederbord vervangen zouden hebben, dat blijkt dus niet waar te zijn. Ik heb daar bewijs van ( heb van de verkoper gekregen). Nu is die voor de vierde keer in herstelling al 2 weken. Om eerlijk te zijn begin ik het beu te worden. O.a door die moederbord ( puur bedrog volgens mij) en dat het allemaal zo lang duurt.

Iemand tips hoe ik het kan oplossen? Sta ik in het recht in deze situatie als ik een nieuw toestel of mijn geld terug eis ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Al voor de 4e keer in reparatie? Veel te veel overlast. Op die basis zou ik ontbinding vd overeenkomst eisen. Toestel inleveren (die hebben ze dus al) en het aankoopbedrag terug. Zie consuwijzer link in bron met voorbeeldbrieven.