kan de MYKRONOZ ZeBracelet op mijn windowsphone ??

ik wil heer graag voor kerst de MYKRONOZ ZeBracelet maar is die wel voor de windowsphone volgens mij wel maar weten jullie dat??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

volgens mij is dit apperaat alleen voor ios of android phone
met bleutooth 4.0 ? als ik de specsheet mag geloven

dat er iets over windows te vinden is
kan verwarrend zijn
Maar het gaat hier om de software die je op je windows 8 pc moet installeren om op die manier je telefoon en bracelet wat makkelijker in te stellen e.d
dor middel van de android of ios phone te koppelen aan je pc
maar de bracelet zelf werkt dus alleen met IOS of ANDROID

Dit apparaat werkt dus niet met een windows phone.
capthavoc