Hoe stel ik een nieuwe ipod touch (apple) in nadat mijn vorige gestolen is?

Mijn ipod touch van apple is voorkort gestolen.
Ik had "zoek mijn iphone" uitgeschakeld, want ik wist niet wat dat was...
(Dat was wel een domme zet van me).

Ook konden de dieven aan al mijn gegevens aan (facebook, opgeslagen wachtwoorden,...)

Nu zou ik graag een nieuwe ipod touch vragen voor mijn verjaardag, want ik ben wel tevreden met het toestel.

Hoe kan ik mijn nieuwe ipod touch nu instellen?

Kan ik gewoon met mijn vorige apple ID ingeven en achteraf nog een vorige backup laden, die ik een maand geleden gemaakt heb, die op mijn pc staat?(via itunes dus)

Of kan ik beter een volledig nieuwe apple ID maken en van nul beginnen?

Kan ik dan ook een nieuw apple ID maken en mijn backup dan terug op die ipod touch zetten?

Enige hulp zou ik aanvaarden,

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat jammer dat je iPod gestolen is. Als je iCloud hebt ingeschakeld op je iPod en je gebruikersnaam + wachtwoord weet, dan kun je zo tijdens het instellen van je nieuwe iPod inloggen en dan heb je alles weer terug. Wel als je de dingen je wilt hebben als reserve hebt aangevinkt bij de instellingen.

Heb je nog geen iCloud? Dan zou ik het snel aanmaken, want het is heel handig!

1. Download iCloud via de Appstore.
2. Ga naar je instellingen en vink aan wat je wilt hebben als reserve.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik denk dat icloud ingesteld was.
bedankt voor je antwoordt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb gisteren mijn ipod gekocht.
Ik heb gekozen om er de backup van icloud te laten opzetten, maar plotseling kwam er een berichtje op van ongeveer:"kan geen verbinding maken met de server".
Toen begon ik nogal te panikeren :)
Daarna ben ik een aantal stappen terug gegaan en "laad van itunes backup" gekozen.
Dus heb ik de ipod op de pc aangesloten en succesvol de backup erop gezet. Enzo is mijn ipod weer helemaal de oude :D
Bedankt voor het antwoordt!!