hoe kan het dat het beeld van mijn tablad roze is?

hallo allemaal,
ik heb een probleem.
mijn tablad is heel raar aan het doen, het beeld is opeens helemaal roze geworden.
op internet stond dat ik dat ding moest resetten maar er gebeurt helemaal niks.
heeft iemand een tips hoe je dit moet oplossen, of kan ik de tablat nu weggooien?

Toegevoegd na 1 minuut:
ik heb de tablet net reset, het beeld is gelukkig wel minder roze maar blijft een vreemde kleur

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.2K
Ritsuka
9 jaar geleden
Welke browser?
Ritsuka
9 jaar geleden
zie nu net dat je tablet bedoeld, in je hoofdvraag staat tabblad

Het beste antwoord

Het lijkt mij dat de connector van het beeldscherm een beetje los zit. Dat kun je zelf oplossen, maar dan riskeer je wel dat je je garantie kwijtraakt. Ik zou voorstellen even te Googlen naar "[model tablet] screen replacement". Dan kun je zien welk kabeltje van het scherm is en deze terug bevestigen. Je kan er ook mee naar de winkel gaan, dat kost waarschijnlijk wel geld maar je houdt je garantie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb je een windows 8 tablet? Zo ja;
Ga naar je bureaublad en klik met je rechtermuisknop ergens op het scherm. Selecteer het volgende
1. Aan persoonlijke voorkeur aanpassen
2. Kijk tussen de 'Windows-standaardthema's (3)' en klik er eentje aan.

Als dit je probleem niet oplost is er wellicht water in je tablet gekomen.. Hopelijk heb je hier wat aan!