Ik heb een iPod touch en mijn vriend een iPhone , alleen heeft hij een hogere software update , ik heb iOS 1.6 en hij hoger , hoe kan dat ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk ook dat je ios 6.1 bedoelt.

Dit komt door dat apple alleen maar software updates uitgeeft voor de iphone 4s, ipod touch 5, ipad 2 en hoger. Waarschijnlijk heb jij de ipod touch 4, en jouw vriend de iphone 4s of hoger. Het is alleen mogelijk om de ipod (4) te upgraden door te jailbreaken, wat ik je afraad want zonder ervaring kan je ipod het begeven.

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je bedoelt iOS 6.1 denk ik.

Verschillende apparaten hebben verschillende plafonds voor ondersteuning van software versies. Dit omdat software versies zwaarder kunnen zijn dan de vorige, en Apple je niet met een traag apparaat wil achterlaten.