ik heb een ebook gekocht op bol.com hoe krijg ik dit boek op mijn e-reader?

ik heb een ebook gekocht via bol.com maar ik weet niet niet hoe ik dit boek op mijn e-reader moet zetten. weet er iemand hoe dit moet? het is een kobo e-reader.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
31.5K

Antwoorden (2)

Verbind je Kobo e-reader met je computer. Login met je bol.com accountgegevens en je ebooks gekocht bij bol.com worden automatisch in de bibliotheek van de e-reader opgeslagen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je ook nog de gratis bol.com Kobo ebook app download kun je de boeken ook nog op je tablet en smartphone lezen.

Toegevoegd na 12 minuten:
Het aansluiten van je e-reader met de computer doe met de micro-USB-kabel.
Tik op Verbinden op je eReader.
Zorg dat je contact hebt met het Internet netwerk

Toegevoegd na 2 uur:
Ik weet niet welke Kobo je hebt. Maar bij de Kobo H2O hoef je alleen het apparaat maar in te schakelen. Daaarna wi-fi inschakelen en op de regel synchroniseren tikken.
De e-boeken die je bij Bol.Com en Kobo hebt gekocht worden automatisch op de e-reader geladen.(Heb ik zojuist gecontroleerd). Het kan zijn dat het ook bij jouw Kobo e-reader ook het geval is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Om legaal boeken erop te zetten moet je de boeken kopen. Een moderne internetbieb dus. Maar als je niet te veel geld wilt uitgeven aan boeken en het dus gratis wil hebben, kan je op zoek gaan naar torrents of naar een dergelijk programma om .epub (bestandsformaat van een ebook) te downloaden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je de vraag wel goed gelezen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je geeft geen antwoord op de vraag.