Hoe kun je op iPhone ontdekken hoeveel mB een app verbruikt?

Het gaat specifiek over een internetverbinding voor de ontvangst van verkeersinformatie. (Sygic)

Toegevoegd na 45 minuten:
het gaat niet zozeer om het gebruik van het geheugen als wel over het verbruik in de bundel, ik heb maar een kleine bundel en ik wil niet over maximum heengaan. Wat dat kost toch geld?

Toegevoegd na 6 uur:
is het niet zo dat wat je bij instellingen ziet, het aantal mB dat elke applicatie in het geheugen inneemt. Daar gaat dus de vraag niet over, die gaat over het aantal mB dat in de bundel wordt verbruikt.

Toegevoegd na 1 dag:
Mijn provider is Hollandse Nieuwe.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volg mijn antwoord en je ziet het data-verbruik van je bundel per app....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Welk iOS draai je? Want in iOS7 is het zoals ik geantwoord heb...
Dan staat onder de APP het aantal Kb/Mb wat je op het internet verstookt hebt....
capthavoc
9 jaar geleden
Heeft jouw provider ook een data app ?

Het beste antwoord

Instellingen
Algemeen
Gebruik
- ga naar ( tabje ) opslag
Beheer opslag

daar staan de apps met verbruik

tip
Instellingen
Algemeen
- ververs apps op de achtergrongd uit - dus geen kleur in beeld

schellt ook batterij verbruik
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ga naar Instellingen -> Cellular en als je dan helemaal naar beneden scrolled zie je het gebruik per app onder de appnaam vermeld staan.(iOS7)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bij instellingen