Wat is verschil tussen samsung galaxy s5 mini duos G800h en G800F?

Wat is het verschil tussen de Samsung Galaxy S5 Mini Duos G800H en de Samsung Galaxy S5 Mini G800F White? De Samsung Galaxy S5 Mini G800F White is een stuk duurder.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Beide telefoons zijn in optisch opzicht gelijk. Het enige echte belangrijke verschil is dat de G800F een LTE toestel is en de G800H is een 3G toestel.

Dus met internetten op het toestel zal je het verschil gaan merken:
G800F (4G+ LTE-A) 150 Mbps
G800H (3G+ HSPA+) 21 Mbps