kost normaal Internet en Facebook via 4g nou wel of niet meer mb dan via 3g ??

Bij de 1 lees je het 1 en bij een ander iets anders?
Wat is nou waar? Wat kost meer data? 4g of 3g?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het kost in principe even veel mb.
4G is alleen sneller dan 3G en daardoor ben je eerder geneigd om bijvoorbeeld filmpjes in hogere kwaliteit te kijken, en dat kost wel meer MB. maar als precies hetzelfde doet als op 3G zal het evenveel data kosten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4G kan duurder uitpakken omdat apps als bijvoorbeeld youtube en spotify automatisch overschakelen op een hogere kwaliteit video en audio. En die hogere kwaliteit kost meer mb's.
paulus811