Geeft het problemen als het hoofd-emailadres van je telefoon niet meer bestaat?

Het hoofd email adres wat op die telefoon staat word opgezegd (door de provider).
Nu is er wel een nieuwe Google account aangemaakt en gekoppeld, maar dit is dus niet de hoofdaccount.

Gaat dit problemen geven als het mailadres van het hoofdaccount straks niet meer bestaat?
De enige manier om het nieuwe Google account hoofdaccount te laten worden is als je een factory reset doet, en daar heeft hij geen zin in (het gaat om de telefoon van een vriend).

Ritsuka
9 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je hebt gelijk dat het niet mogelijk is om het hoofd e-mailadres te veranderen zonder een factory reset. Op de korte termijn zal je er wel niet zoveel last van hebben maar wanneer je je account moet verifiëren met je e-mailadres heb je wel een probleem.

Ik raad dus aan om z.s.m de factory reset uit te voeren (uiteraard alles wat belangrijk is opslaan!) En hem dan activeren met een emailadres waarvan je zeker weet dat deze tot je beschikking blijft.

Succes!

Dennis